
عزم ماشینسازی اراک برای تکمیل و بهرهبرداری از پروژه زیرگذر شوش در ۶ ماه آینده
به گزارش روابط عمومی شرکت ماشینسازی اراک، در پی برگزاری نشست مشترک با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل ماشینسازی اراک، آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه زیرگذر








